Tilbage

Kontakt os

Anvend altid denne formular for at få svar på dine spørgsmål så hurtigt som muligt, inden for 24 timer i hverdagen.

Hvad er dit ærinde?:

  • FAQ Fortryde dit køb
    Kig gerne disse spørgsmål og svar igennem for at se, om dit spørgsmål allerede er besvaret, inden du kontakter os.
    Hvordan returnerer jeg mine varer?
    Hvis du fortryder dit køb hos os, bedes du sende dine vare retur til:
     

    Adlibris returer
    Adlibrisvägen 1

    74481 Morgongåva

    Sverige

     
    Husk at pakke varerne godt, når du sender dem tilbage. Ifølge Loven er det et krav, at varerne skal være i stort set samme stand, når de returneres, for at fortrydelsesretten kan anvendes. Dette gælder ikke kun for selve produktet, men også enhver emballage. Glem ikke at tilføje en note med dit ordrenummer og teksten "Retur - Returnér", så vi ved, hvorfor varen returneres til os. Når din returpakke er modtaget og godkendt, vil vi kreditere din faktura eller refundere beløbet på dit kreditkort.
    Kan jeg fortryde mit køb?
    Selvfølgelig! Ifølge dansk lovgivning, har du 14 dage fortrydelsesret, når du handler online. Det synes vi er på den lille side, så vi har forlænget fristen til 30 dage. Vi kalder det "open shop." Du kan returnere varen, forudsat det er ubrugt og i ubrudt emballage. Vi betaler det fulde beløb tilbage til dig. Det eneste er, at du nødt til at betale porto, når du sender varen tilbage til os.
     
    Kan jeg ændre størrelsen på et produkt?
    Hvis for eksempel, du har købt en t-shirt eller kostume, kan det være svært at vælge den rigtige størrelse.

    Den nemmeste måde er at sende os en mail med dit ordrenummer så kan vi svara dig med instruktioner.

  • FAQ Reklamation
    Kig gerne disse spørgsmål og svar igennem for at se, om dit spørgsmål allerede er besvaret, inden du kontakter os.
    Det produkt, jeg havde bestilt var beskadiget eller ikke som forventet. Hvad gør jeg?
    Send os en mail med dit ordrenummer og oplysninger om, hvad der er sket, så vil vi løse problemet.

    Send venligst ikke et produkt tilbage, inden du har kontaktet os og fået din retur gokendt.
    Jeg fik ikke alle dele til mit lego produkt.
    Savnes mindre end 15 dele?

    Ring direkte til LEGO kundeservieservice 00 800 5346 5555, (åben 9-17), så sender de delene gratis hjem til dig. De er eksperter og kan også give byggeråd og beskrivelser.
    Savner du flere dele? - Så send os en mail, så ordner vi det!
  • FAQ Marketing og sponsorater
    Kig gerne disse spørgsmål og svar igennem for at se, om dit spørgsmål allerede er besvaret, inden du kontakter os.
    Kan i sponsorer min blog eller konkurrence?
    Generelt gør vi det ikke, men vi besvarer alle henvendelser. Hvis du har et godt system, som også gavner os, eller i det mindste er en god sag, så send os en e-mail, og vi vil overveje sagen.
    Vil i annoncerer på vores hjemmeside, TV-kanal eller en avis?
    Kun hvis det er gratis. Vi køber normalt ikke reklamer i alle medier, og hvis vi nogensinde ændre vores sind, vil vi kontakte dig, ikke det modsatte.
  • FAQ Spørgsmål om Produkter
    Se gerne denne liste igennem med spørgsmål og svar før du mailer til os.
    JEg har nogle spørgsmål om et produkt. Hvad skal jeg gøre?
    Meget information findes allerede på de enkelte produkters side. Gå til produktets side og læs gerne lige teksten under købsoplysninger.

    Der er også oftest kommentarer og spørgsmål fra andre kunder, som har stillet det samme spørgsmål, hvor vores kundeservice allerede har svaret på det.

    Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, kan du altid kontakte os og vi vil hjælpe dig hurtigst muligt!
    Findes varen på lager?
    Alle varer som kan bestilles på vores side er på lager.

    Er varen ikke på lager står dette udtrykkeligt og den kan heller ikke bestilles.
    Hvor mange eksemplarer har i på lager?
    For at finde ud af, hvor mange eksemplarer vi har forladt for et element, så du kan prøve at tilføje en urimelig beløb i indkøbskurven og tryk på "køb". Må ikke bekymre dig, at du køber dem for real :)

    For eksempel kan du tilføje 1000000 kopier af noget i kurven, og hvis vi ikke har mange på lager, vil vores system tale op og advare tekst:

    "Desværre har vi mange eksemplarer på lager. Prøv at vælge et mindre antal. Lige nu har vi XX eksemplarer på lager af dette produkt."

    Hvor XX er nummeret vi har tilbage lige nu. Smart hva?
    Kan du kontakte mig, når varen kommer på lager?
    Jada, ingen problem!

    Hvis produktet ikke er på lager, er der en lille formular på produktsiden, hvor du kan indtaste dit navn og e-mail.

    I hast får vi det på lager derefter sendt en mail til dig.
    Kan du sælge et produkt for mig?
    Vi lytter altid til vores kunders udtalelser og ønsker.

    Mange af vores produkter, vi bragte i lige efter en kunde Vippet os, tøv ikke, hvis du har en idé - email os!
    Jeg fremstille eller distribuere et virkelig sjovt produkt. Ønsker du at købe ind i det?
    Det er ikke umuligt, men send os en mail med komplet prisoplysninger og alt andet du tror, vi har brug for at vide, så vi vil kontakte dig. Husk, at vi kun ønsker at købe produkter, der er sjovt og unikt.

    Her er en god tjekliste over ting, vi ønsker at vide, når du sender:

    -Beskriv produktet med billeder og tekst. Hvad gør det godt?
    -Hvis produktet er sjovt? Ellers kan vi ikke sælge den.
    -Vidste du medtage prisoplysninger på produktet?
    Varer ikke på lager - når du kommer ind i?
    I tilfælde, hvor vi har en ordre med en leverandør af et produkt, så er det altid de varer, der er ude.

    Exempelvis kan der stå:

    "Udsolgt anslår vi modtaget omkring 2012-04-16 baseret på den gennemsnitlige leveringstid fra denne leverandør er 12 dage. Produktet blev bestilt fra leverandøren 2012-04-04."

    Hvis der ikke er sådanne oplysninger om det produkt, betyder det, at vi ikke har formået at bestille det, eller at leverandøren ikke kan garantere, når det kommer ind i lager igen.

    Ofte kan vi ikke svare på spørgsmål om levering i disse sager, den letteste ting at gøre, er at registrere din interesse på produktet side for at få en e-mail, så snart den er på lager igen.
    Er jeres gadgets originale?
    Det er klart, at vi kun sælger licenserede originale gadgets, der kommer direkte fra varemærkeindehavere.

    Når du køber Nintendo, Pac Man, og alt andet vidunderligt ved os, kan du være sikker på at det er originalt og ægte.
    Kan du sænke prisen på et produkt, jeg ønsker at købe?
    Desværre ikke, arbejder vi som standard med lave avancer og priser er indstillet til at være konkurrencedygtige, men stadig har en overskudsgrad, så vi kan betale løn til medarbejderne.

    Hvis du køber stort antal af et produkt, er det dog muligt at få en bedre pris. Ordrer skal da være mindst 10.000 eksklusive moms pr produkt.
    Kan jeg få kontaktoplysninger til din leverandør eller producent af et produkt?
    Nogle gange er du ikke bruger en mellemmand som os til at købe store mængder af et produkt, og vi har al mulig sympati for.

    Men vi er ekstremt meget tid på at finde leverandører og sjove produkter og vær den første med dem i Sverige, og ofte også i Skandinavien.

    Hvis du har brug for kontaktoplysninger til en af vores leverandører, siger vi næsten altid nej. Årsagen er ikke, at vi er ond eller hemmelige, men at det er meget let at finde vores producenter og leverandører, hvis du bare sætte lidt tid i det. Hvis du vil se det mere som vores måde at hjælpe dig til at blive bedre til at købe og "sourcing".

    Her er en hurtig guide hvordan man finder leverandøren eller producenten af et bestemt produkt.

    1. Den nemmeste er at kontrollere, om produktets image og se om du kan se producenten på billedet.
    2. Den næste enkleste (men dyrere) er at købe en kopi af produktet og læse på kassen af, der producerer den.
    3. Du kan også lave et billede eller en tekst søgning på Google engelsk eller svensk navn til at regne ud leverandøren den retning. Det virker ofte meget godt!
    4. Du kan besøge de store gadget messer i verden. HKTDC i Hong Kong, Formex i Stockholm, New York Gift Fair, Legetøjsmessen i Nuremberg og så videre.

    Held & lykke!
  • FAQ B2B og Volume køb
    Kig gerne disse spørgsmål og svar igennem for at se, om dit spørgsmål allerede er besvaret, inden du kontakter os.
    Kan jeg få mængderabat?
    Hvis du ønsker at købe mange enheder af et produkt til din virksomhed eller til dine medarbejdere som foræring eller julegaver?
    Naturligvis løser vi det.

    Kontakt os med følgende oplysninger:

    - Hvilke produkter vil du købe?
    - Hvor mange af hvert produkt, vil du købe?
    - Hvornår skal du senest have produkterne leveret?

    Vi vil så vende tilbage til dig inden for et par timer, med et tilbud.
    Kan i sende en prøve af et produkt?
    Det er desværre ikke muligt. Men du kan bestille produktet via vores webshop og betale for denne, og hvis du senere ligger en størrer ordre, så dækker vi omkostningerne for test produktet på den næste faktura.
  • Generelle spørgsmål om levering & fragt
    Se gerne igennem disse spørgsmål & svar inden du mailer os, for at se om dit spørgsmål er besvaret.
    jeg har ikke fået min ordre. Hvad er  der sket?
    Hvis du har bestilt din vare inden kl. 12.00 på en hverdag, så leveres din ordre oftest næste hverdag.

    Find dit pakkenummer

    Vores varer sendes med Post Danmark, efter pakken har forladt vores lager får du altid en sms eller mail omkring informationer på din pakke. Har du ikke fået sådan en mail eller sms, gå da til din odrebekræftigelse, der kan du klikke på et link, der hedder pakkenummer, den fører dig til en side hvor du kan se den nuværende status for din pakke

    Har du ikke fået en SMS omkring at din pakke er klar til afhenting?

    Hvis dit mobilnummer mangler i din odre, så vil du få besked via et fællesbrev i postkassen, at pakken kan hentes. Skulle du ved et uheld have smidt denne ud, vil du få en påmindelse cirka 7 dage efter

    Har du indtastet den rette adresse

    Er du lige flyttet og ikke været i stand til at mærke din postkasse, kan du risikere, at du ikke får at vide, at pakken kan hentes. For at være helt sikker på at du vil få din ordre i god tid, og hvis du lige er flyttet, kan du for eksempel definere en C / O-adresse, hvis du er hos nogen andre. Løser dette ikke dit problem, så send os en mail og vi hjælper dig!
    Hvor lang er leveringstiden?
    Ordrer bestilt på hverdage før klokken 12:00, er som regel sendt samme dag, og du vil have det inden for 1-2 dage. 

    Hvad koster fragten?
    Forsendelsesomkostninger er 39 kroner, uanset hvad du køber. Enkelt, ikke?
    Jeg skal have varen inden en bestemt dato. Kan det løses?
    Vi leverer normalt inden for 1-2 arbejdsdage, men hvis du føler dig usikker, om vi formår at levere inden en bestemt dato, så kontakt os og vi fortæller dig om det kan lade sig gøre.

    For at få din pakke så hurtigt som muligt, bør du altid indtaste mobilnummer, så vi kan sende dig en besked per sms om at varen nu kan afhentes. Det sparer dig en dags leverance, da en skrifte påmindelse oftes tager en dag ekstra.

    Når pakken ankommer til leveringsadressen, kan du gå ned og vise pakke nummer og legitimationsoplysninger, og så vil du modtage pakken.
    Kan man hente varen selv og slippe for fragt?
    For at holde vores priser og omkostninger så lave som muligt, har vi vores fælles lager for de nordiske lande i Jönköping i Sverige.
    Vi kun tager 39 kroner for shipping uanset hvor meget du køber.
     
    Har i nogen fysiske butikker?
    Desværre, det har vi ikke. Vi elsker nethandel, og er ikke så god til almindelige butikker, så vi har valgt at arbejde med, hvad vi er bedst til.

    Det er således ikke muligt at købe varer fra os i en almindelig butik. Men mange af vores produkter sælges også i almindelige butikker. Brug en søgemaskine, og du vil helt sikkert finde en butik!
    Sender i til andre lande en Danmark?
    Ja, vi har net butikker i hele Skandinavien!
    Kan jeg sende min ordre til en anden adresse end min egen?
    Ved direkte betaling eller kortbetaling, kan du får leveret til en hvilket som helst adresse, uanset hvor du er bosat.

    Kan i pakke mine produkter ind?
    Desværre vil det ikke fungere. Vi er gode til at købe sjove produkter, men temmelig dårlig til at pakke dem pænt ind. Alternativt kan vi gøre det med brun paknings papir, men det er grimt og modtageren vil blive skuffet, når hun eller han modtager pakken.

    Det er nok bedst, hvis du pakker dine varer selv og så det bliver ordentligt. Men vi sælger sjovt gavepapir, så må du gerne købe hos os.
  • Vanliga frågor om Betalning
    Kika gärna igenom dessa frågor och svar innan du mailar för att se om din frpga redan är besvarad.
    Hvordan kan man betale?
    Du kan vælge at betale med:

    -Kortbetaling (Visa, Dankort & Mastercard)
    -Paypal

    For mere information om betalingsmetoderne kan du lægge en vare i indkøbskurven og gå til kassen. Der ser du også eventuelle afgifter for et køb.
    Kan jeg bestille med efterkrav?
    Desværre kan du ikke det. Når vi har tilbudt denne tjenste var der mange uafhentede pakker og det gav vældigt høje afgifter for kunden, hvilket vi syntes var dårligt.
    Jeg har ikke fået nogen faktura.
    Kontroller gerne at den ikke ligger i pakken eller brevet
    Hvis du ikke finder den der, så kan du maile os også så sender vi en ny ud til dig - ingen problem!
    Min rabatkode virker ikke.
    En rabatkode du fandt på nettet.
    Hvis du har en rabatkode som du fandt på nettet er det muligt at den er gammal og ikke længre er gyldig. Når det gælder fri fragt og lignende tilbyder vi næstan aldrig dette og det er heller ikke noget vi kan løse. Fungerer en rabatkode ikke så betyder det oftest at denne kode ikke længere er aktuel.
    En rabatkode du har fået af os.
    Oftest er det en teknisk fejl. Mail os, så løser vi det!
    Er det sikkert at handle fra jer?
    Alle vores betalingstjenester er certificerade og krypterede og de garanterer at dine kort- og personoplysninger aldrig gives videre.
    Vi er også certifierade af E-Mærket og følger deres regelsæt og Handelsbetingeler. Samtidig er vi på TrustPilot med en rigtig fin score. 
    Dobbeltreservationer med mastercard og visa electron
    Betaler du med MasterCard eller VISA Electron, laver din bank en reservation af det fulde ordrebeløb på din konto. Bliver ordren af en eller anden årsag først leveret efter 7 dage efter bestillingen, så laver PBS automatisk en ny reservation - uden at den oprindelige reservation bliver slettet. PBS laver en dobbelt reservation af beløbet på din konto, selvom vi kun hæver det ene. Den første reservation bliver automatisk slettet efter 30 dage. Hvis du ikke har lyst til at vente på at få ophævet den første reservation automatisk efter 30 dage fra bestillingsdatoen, kan vi som regel hjælpe med at ophæve den. For at PBS vil ophæve den, skal vi igennem en længere, manuel proces, hvor vi kontakter din bank og beder dem ophæve den første reservation. Det er dog ikke alle banker, der vil ophæve reservationen før de 30 dage er gået!
    Du skal sende os en e-mail på info@alphageek.dk med følgende oplysninger, før vi kan kontakte banken og prøve at få ophævet reservationen: Bankens navn, Navnet på din kontaktperson, E-mail adresse til din kontaktperson, Dit ordrenr, kort nr reserveret beløb, dato for reservation, kortholders navn
  • Vanliga frågor om Övriga frågor
    Kika gärna igenom dessa frågor och svar innan du mailar för att se om din frpga redan är besvarad.
    Kan jeg få mit gavekort direkte på mail?
    Ja! Når du bestiller gavekort så du kan udskrive dem fra din ordrestatus side at du får sendt til dig, både når du placerer din ordre, og når overførslen fra vores lager.

    Du kan se din gave automatisk på denne side i den højre kolonne, og kan printe dem ud og give direkte til en ven.
    Må jeg bruge dine produkt billeder på min blog eller i en artikel?
    Selvfølgelig kan du få det. Altid Indtast os som en kilde, når du bruger vores billeder.

    Behov for højere billeder til trykte materialer opløsning, vil vi løse det inden for 24 timer. Bare send os en mail med en liste over de pågældende produkter.
    Hvem står bag RoligaPrylar.se?
    Bag butikken, virksomheden er Adlibris AB. Vi er beliggende i Stockholm og også ejer andre butikker samt hjemmesider.

    Selskabet er ejet af Adlibris AB.
    Din butik ser flot ud. Hvem udviklede den?
    Vores butik Systemet er udviklet af os selv og gå i den nuværende situation ikke at leje eller købe desværre.
    Hvordan man afmelder dit nyhedsbrev?
    Det er nemt! I sidste nyhedsbrev, du har modtaget ruller til bunden slutningen af brevet, og klik på "Afmeld" for at få mere information fra os.
    Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail efter min ordre?
    Dette kan skyldes flere årsager, her er de mest almindelige:

    -Du har indtastet en forkert e-mail-adresse, når du bestiller (e-mail os, og vi ordner)
    -Din e-mail-programmer har markeret vores bekræftelse e-mails som spam (tjek i din Spam mappe og fjern markeringen som spam).
    -Noget gik galt blot (e-mail os!)
    Kan jeg komme til at arbejde sammen med dig?
    Glad for du spurgte, så lad os tage det som et kompliment!

    Desværre er vi ikke søger personale lige nu, men til jul er vi altid ekstra personale. Hvis du er ivrig efter at arbejde i november og december kan du sende os et CV.

    Her er de krav, vi stiller:

    -Du er over 18 år gammel.
    -Du har B-kørekort.
    -Du kan lide at arbejde på lager.
    -Du er glad og flink og ikke bange for at arbejde hårdt.
    -Du kan lide nørdede ting såsom tv-spil, film og 80'er gadget.
    Hvad er meningen med livet?
    42

Svar på et spørgsmål så vi ved, at du ikke er en spambot.

Hvor er slangen?

* Skal udfyldes

Vil du maile os med dit eget mailprogram kan du gøre det til den her adresse info@alphageek.dk


Kort om virksomheden

AlphaGeek.dk er en butik som drives af selskabet, Adlibris der er etableret i 1997.

Firmaoplysninger

Adlibris AB
556261-3512

Adresse

OBS! Denne adresse er blot vores kontor i Danmark og vi har ingen fysisk butik eller lager på denne adresse.

Sveavägen 56

111 34 Stockholm

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.